زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

زیبایی و جوانسازی پوست

من در مورد لیزر موهای زائد تجربه زیادی داشتم ، من یک فرد بسیار موی سر هستم و همیشه بوده ام. بنابراین ، من تقریباً همه چیز را امتحان کردم تا از موهایی که نمی خواهم خلاص شوم. من نخ و اپیلاسیون را انجام داده ام ، اما IPL (لامپ شدید پالس شده) و لیزر موهای زائد را که تاکنون موثرتر هستند - پیدا کرده ام و دائمی است ، که این یک امتیاز عالی است.

لیزر موهای زائد

من قبلاً دستگاه لیزر موهای زائد Tria در خانه و همچنین اولین دستگاه IPL Philips را امتحان کردم ، اما پیدا نکردم که بسیار مؤثر باشد. به طور طبیعی ، من نسبت به اینکه آیا Philips Lumea Prestige جدید کار خواهد کرد ، شک داشتم ، عمدتا به عنوان آخرین مورد آهسته بود. اما باید بگویم که این نسخه جدید صادقانه عالی است. در صورتی که کاملاً با لیزر موهای زائد و نحوه کارکرد آن آشنا نیستید ، در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید و تجربه کامل من در استفاده از Lumea Prestige است.

ماندگاری لیزر موهای زائد

 IPL چگونه کار می کند: IPL طول موج را درون پوست ساطع می کند ، که توسط رنگدانه (موهای شما جذب می شود) جذب می شود. این تبدیل به گرما می شود ، و سلول های در حال رشد مو را می کشد. به طور موثر ، این فولیکول را در مرحله استراحت قرار می دهد ، به این معنی که رشد مو به تدریج کاهش می یابد.

توجه: هر نوع لیزر موهای زائد بر روی موهای خیلی منصفانه (بلوند ، خاکستری ، سفید یا قرمز) بی اثر است ، زیرا نیاز به تقابل زیاد بین رنگدانه در رنگ مو و رنگدانه در رنگ پوست است - در غیر این صورت هیچ چیز برای آن وجود ندارد لیزر برای هدف قرار دادن پرستیژ Lumea روی انواع مختلفی از پوست کار می کند ، با این وجود برای پوست های بسیار تیره مناسب نیست.

بعد از لیزر موهای زائد بدن

چند بار نیاز به استفاده از آن دارید؟ برای رفع موی موفقیت آمیز ، چهار درمان اول باید هر دو هفته یکبار انجام شود. احتمالاً شما می توانید تقریباً بلافاصله ، با حداقل رشد مو و رشد عمومی با سرعت بسیار کندتر ، نتایج را مشاهده کنید. برای حفظ نتایج ، باید هر چهار هفته جلسات لمسی را انجام دهید. بعد از گذشت حدود هشت درمان لمسی ، فقط باید شش ماه از دستگاه خود استفاده کنید تا بدون مو بماند. در مقابل ، اگر شما می خواهید لیزر موهای زائد لیزر موقت را انجام دهید ، به طور معمول به حداقل هشت جلسه ، از فاصله بین چهار تا شش هفته نیاز دارید.

مراقبت های بعد از لیزر مو

آنچه دوست داشتیم: من قبلاً لیزر موهای زائد داشتم ، بنابراین برای مناطقی که نیاز به لمس آن دارم ، این ایده آل است زیرا خیلی راحت تر از مراجعه به کلینیک است. به طور معمول ، لیزر موهای زائد چیزی است که شما باید حداقل یک بار در سال مجدداً مورد استفاده مجدد قرار دهید ، اگرچه بسته به نوع موی شما ممکن است کم و بیش باشد. این دستگاه نسبت به پایان درمان بسیار داغ می شود و می تواند کمی صدمه ببیند ، اما خیلی دردناک نیست - بدیهی است که مناطق خاصی حساس تر هستند!

کل فرآیند بسیار آسان و سریع است ، به خصوص که Lumea Prestige جدید دارای "حسگر پوست هوشمند" است ، به این معنی که فقط آن را روشن کنید ، دستگاه را روی پوست خود نگه دارید و دکمه "جستجو" را فشار دهید. سپس دستگاه موثرترین شدت درمان را برای تن پوست شما تشخیص می دهد و میزان لیزر مورد استفاده را نشان می دهد (بین یک تا پنج ، پنج مورد شدیدترین).

منبع : کلینیک زیبایی روژا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: نیما کاشانی ׀ تاریخ: شنبه 26 مرداد 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , aranima.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com